lördag 11 oktober 2014

CANCER, alternativ behandling och läkarnas egen inställning!!

Du har fått cancer – Läkaren: “Ska det vara lite kemiskt stridsmedel från första världskriget?”

Dr Raths bok om hur man besegrar cancer på ett naturligt sätt

I denna mycket pedagogiska bok förklarar Dr Rath hur kroppen fungerar biokemiskt och hur näringsämnen kan hämma de mekanismer i kroppen som gör cancer till en dödlig sjukdom. Dr Rath beskriver även hur cancersjukdom har blivit en multimiljardindustri som har allt annan än människors hälsa i focus. Här beskrivs även industrins mörka förflutna och hur ett kemiskt stridsmedel förvandlades till cancermedicin.  Givetvis har även Dr Rath blivit förföljd av etablissemanget, som alla blir som vågar gå utanför ramarna. Vem som har satt ramarna? Det har Rockefeller som nästlade sig in i universitetsvärlden genom att bistå med kapital mot att Rockefelleranhängarna fick sitta med i styrelserna, på så sätt kom Rockefeller att dominera över läkarnas utbildning, eller indoktrinering, och till att bli till auktoritetstroende.  Det är därför cellgifter används trots bevis på att det inte fungerar. Det är därför 800 000 svenskar äter statiner mot sina kolesterolvärden trots att det inte finns några vetenskapliga bevis för att de behöver det. Detta beskriver bland annat Docent Ralf Sundberg i sin bok “ Forskningsfusket” samt Medicine Doctor och docent Uffe Ravnskov i sin bok “

Hur Kolesterolmyten hålls vid liv.


75% av läkarna skulle vägra cellgifter om de själva drabbas av cancer

En enkätundersökning är gjord av McGill Cancer Center och omfattar 118 cancerläkare. Studien visade att 75% av cancerläkarna skulle neka cellgiftsbehandling. Läkarna uppgav även att de inte heller skulle låta sina familjemedlemmar genomgå cellgiftsbehandling på grund av de förödande effekterna på kroppen och immunförsvaret. Utöver detta så är det bara 2-4% av all cancersjukdom som ens svarar på kemoterapi eller där det visat sig vara livsförlängande men ändå förskrivs det över hela linjen av olika cancersjukdomar. http://www.undergroundhealth.com/75-of-physicians-in-the… http://cancercentre.mcgill.ca/research/)
Majoriteten av cancerpatienterna i det här landet dör pga cellgifterna, som inte botar bröst-, tjocktarms-  eller lungcancer. Detta har dokumenterats i över ett decennium och ändå så fortsätter läkarna att använda cellgifter för att bekämpa dessa tumörer.
(Allen Levin, MD, UCSF, “The Healing of Cancer”, Marcus Books, 1990)
“Dr Hardin Jones, lektor vid University of California kom efter att under många decennier ha analyserat statistik om canceröverlevnad fram till denna slutsats : ” … när den inte behandlas, blir patienterna inte sämre utan de till och med blir bättre .” De oroande slutsatserna från Dr Jones har aldrig motbevisats ” .
(Walter Sist ” Ekologen ” , vol. 28 , nr. 2 , mars-april 1998)
” Många onkologer rekommenderar kemoterapi för nästan alla typer av cancer, med en orubblig tro trots nästan konstanta misslyckanden “. (Albert Braverman , MD , ” Medical Oncology på 90-talet ” , Lancet , 1991 , vol . 337 , sid. 901)   ” Vårt mest slagkraftiga verktyg är laddat med risker, biverkningar och praktiska problem; och alla patienter som vi har behandlat har trots allt betalat avgifter, men bara för en pytteliten andel av dem har det betalat sig med en kortlivad period av tumörtillbakagång, i allmänhet en partiell “
(Edward G. Griffin World Without Cancer”, American Media Publications, 1996)
 Trots allt, och för den överväldigande majoriteten av fallen finns det inga som helst bevis för att kemoterapi förlänger överlevnadförväntningarna. Och detta är den stora lögnen om denna behandling; att det skulle finnas ett samband mellan en minskning av cancer och en förlängning av livet på patienten ” .
(Philip Day, “Cancer: Why we’re still dying to know the truth”, Credence Publications, 2000)
” Doktor Ulrich Able, en tysk epidemiolog i Heidelberg Mannheim Tumor Clinic, har grundligt analyserat och granskat alla de viktigaste studier och kliniska försök som någonsin har utförts på kemoterapi … Able upptäckte att världsandelen av positiva resultat på grund av kemoterapi var skrämmande, helt enkelt därför att ingenstans fanns några vetenskapliga belägg som visar att kemoterapi ” på något märkbart sätt kan förlänga livet för patienter som drabbats av den vanligaste typen av organcancer. ”
Able poängterar att kemoterapi sällan kan förbättra livskvaliteten, och han beskriver det som ett vetenskapligt klavertramp att samtidigt minst 80% av den kemoterapi som administreras i världen är helt värdelös. Även om det inte finns några som helst vetenskapliga bevis för att kemoterapi fungerar, så är varken läkare eller patienter beredda att ge upp. ( Lancet, 10 augusti, 1991 ) .
http://www.curenaturalicancro.com/2-physicians-refuse-chemo.html

Biverkningarna av cellgifter är många och svåra

  • Förstör benmärgen vilket resulterar i ett förstört immunförsvar, man blir mer mottaglig för infektioner, simpla infektioner som kan bli dödliga, anemi och blödningar
  • Hjärtproblem med svårt att andas, arytmi och ödem
  • Lungproblem med svårt att andas och feber
  • Leverproblem och sviktande lever
  • Njurproblem och njursvikt
  • Förstörelse av hjärnan, minnesförlust, sämre mentala funktioner, depression
  • Problem med syn och hörsel
  • Problem i hela matsmältningssystemet, sår i munnen, illamående och diarré
  • Infertilitet
  • Viktminskning, anorexia
  • Tappar håret
  • Triggar ny cancer varhelst i kroppen
  • Dödsfall
Cellgifter är så farliga att sjukvårdpersonal måste använda tjocka handskar när de ska handskas med det, riskerna  inkluderar förstörd DNA, missbildningar, utveckling av cancer och förstörda organ.

Det finns kliniker med alternativ till cellgift, som bedrivs av läkare 

Vidarkliniken, är en unik blandning av skolmedicin och antroposofisk medicin, och erbjuder en aktiv rehabiliteringsbehandling för patienter med cancer i alla stadierhttp://www.vidarkliniken.se/sjukhus/behandling/cancer/
Arcadia-kliniken, erbjuder också en rad olika alternativa terapier i cancerbehandlingen och givetvis förföljdes Dr Henning Saupe hemma i Sverige och tvingades flytta till Tyskland med sin mottagning. http://cancer-behandling.se/
Det finns en relativt nyutkommen bok som heter “Överlista din cancer”. Denna bok tar på ett lättfattligt och översiktligt sätt upp 21 alternativa cancerbehandlingar som inte använder sig av medel eller behandlingar som är toxiska (giftiga) för kroppen. Den tar även upp vad man bör tänka på när man väljer cancerbehandling samt de faktorer som kan bidra till uppkomst av cancer och vad man kan göra för att undvika dessa.http://www.bokus.com/bok/9789197971430/overlista-din-cancer-alternativa-icke-toxiska-behandlingar-som-fungerar/    
Faim, Foundation of Alternative and Integrative Medicine söker över hela världen för icke-toxiska och billiga alternativmedicinska terapier. http://www.faim.org/cancer/
GcMAF – cancermedlet som funnits sen 1990, i över 20 år har det funnits alternativ till cellgifter, men det har väl inte din läkare berättat för dig? Det heter GcMAF och är ett ämne som stimulerar makrofagerna i immunförsvaret till att förstöra cancerceller, att jämföra med cellgiftets  huvudsakliga verkan, som tvärtom går ut på att förstöra immunförsvarets vita blodkroppar, de elimeras helt, vilket gör att du kan dö av en enkel smitta, infektion, för du kan inte längre försvara dig.  http://www.faim.org/autism/gcmaf-treatment-cancer-autism-inflammation-viral-bacterial-disease.htmlhttp://www.frontiersin.org/10.3389/conf.fimmu.2013.02.00221/event_abstract?sname=15th_International_Congress_of_Immunology_%28ICI%29  http://www.gcmaf.eu/


7 kommentarer:

  1. Jag är så tacksam mot Rick Simpson byrån för att förse mig med Hampaolja här i Sverige och jag vill också tacka grundarna av hampa olja som Rick Simpson och Bobby,. Jag var diagnostisera med lymfom cancer för 2 år sedan, och sedan dess har jag gjort en hel del Chemo och strålning som inte har hjälpt mig, men bara skadat mitt immunförsvar och göra den svag och hjälplös. Jag kom över Phoenix Tears och jag har läst om Hampaolja mycket och såg att jag kunde ge mig med Hemp Oil här i Sverige, jag kontakta honom på: ricksimpsoncannabisoil@hotmail.ca för upphandling av denna medicin, till min förvåning medicineringen anskaffades och levereras inom 48 timmar och jag har varit på behandling under de senaste 3 månaderna. Är nu här för att vittna om att är inte mer en cancerpatient, jag har erfarenhet en total förvandling i mitt hälsosektorn med Rick Simpson Agency Hampaoljeservice. för alla cancerpatienter som bor i Europa, Amerika och Kanada, och Sverige region, få din Hampaolja från ricksimpsoncannabisoil@hotmail.ca

    SvaraRadera



  2. min fru har drabbats av sköldkörtelcancer som bekräftades vara steg fyra, berättade för läkaren mig fanns lite hon kunde göra eftersom hon inte svarar på behandlingen, men min bror i lag kom till vår räddning genom att beställa denna hampa olja från Rick Simpson Foundation som han sade har hjälpt några patienten kampen mot cancer av olika typer så beslutade vi att ge det en chans, så långt min fru förbättras perfekt mycket bra och nu kan hon gå runt huset allt av sig själv. Jag kände dess behov jag låta andra som lider av denna akut sjukdom som när du har en bra hampa olja det kan verkligen ge en en sund andra chans att leva. om du råkar vara i behov av denna hampa olja kan du kontakta grunden som levereras min bror i lag med denna e-post: ricksimpsonfoundation@outlook.com eller ring +17138933185

    SvaraRadera
  3. Min syster Outi Linda diagnostiserades med bröstcancer och hon var vid dödspunkten, med bröstcancer i det sista skedet är hon nu levande igen och hon är så frisk nu. Tack vare Rick Simpson, som köpte cannabisoljan på Ricksimpsonmedicaloil@outlook.com Cannabisoljan användes för att bota min bröstcancer inom 3 månader, vilket Rick Simpson angav. Rick Simpson för hans underbara Cannabis Oil Vi är glada nu med min syster tillbaka levande, stark och hälsosam. kontakta honom för din egen medicinering på: Ricksimpsonmedicaloil@outlook.com

    Med vänliga hälsningar
    Outi Linda

    SvaraRadera
  4. Mijn zuster Outi Linda werd gediagnosticeerd met borstkanker en ze was op het punt van overlijden, met kanker van de borst in de laatste fase is ze nu weer levend en ze is nu zo gezond. Dankzij Rick Simpson-cannabisolie die we in Auatralia kochten bij: Ricksimpsonmedicaloil@outlook.com werd de cannabisolie binnen 3 maanden met succes gebruikt om de borstkanker van mijn zuster te genezen, zoals vermeld door Rick Simpson. Ik wil nogmaals Rick Simpson bedanken voor zijn geweldige cannabisolie. We zijn nu gelukkig gezin met mijn zus terug levend, sterk en gezond. neem contact met hem op voor uw eigen medicatie op: Ricksimpsonmedicaloil@outlook.com

    Beste wensen,
    Outi Linda

    SvaraRadera
  5. Min kusin diagnostiserades av hjärncancer september 2017 och sedan dess har vi gjort kemoterapi 3 gånger men kanalen fortsätter att återvända. Efter en månad hörde jag om cannabisolja och dess läkningseffekt och jag köpte cannabisoljan från Australien på Ricksimpsonmedicaloil@outlook.com och min kusin började omedelbart behandling med cannabisoljan efter att ha använt cannabisoljan för behandling vid den angivna tiden som föreskrivs av Rick Simpson, det var totalt botemedel och som jag skriver nu kan min kusin gå runt huset själv utan stöd från någon och gå ut när som helst väljer han, min kusin är cancerfri.

    Vänliga hälsningar,
    Melissa Herbert

    SvaraRadera
  6. Kort historia om hur RSO cannabisolja botade min cancer. Jag är 54 år, 11 oktober 2017, jag fick diagnosen lungcancer, som jag förlorade allt hopp tills en vän presenterade mig för cannabisbehandlingar som jag aldrig trodde. Men jag var tvungen att prova det och några månader efter att jag var helt botad och denna cannabisolja dödade min cancer, hjälpte Rick Simpson mig med denna cannabisolja. Du kan komma i kontakt med honom Ricksimpsonmedicaloil@outlook.com

    Vänliga hälsningar,
    Stella Robison.

    SvaraRadera
  7. Mitt namn är Patricia Reese. Jag är 54 år gammal och diagnostiserades av sköldkörtelcancer som bekräftades vara etapp fyra, doktorn berättade att det var lite han kunde göra eftersom jag inte svarade på behandlingen. Här är en kort berättelse om hur jag botade. Jag förlorade allt hopp tills min Son introducerade mig till RSO-behandling. Ett par månader efter det att denna RSO dödade min cancer hjälpte Rick Simpson mig med denna olja. Du kan kontakta honom via e-post: Ricksimpsoncannabishemoil@gmail.com

    Med vänliga hälsningar,
    Patricia Reese

    SvaraRadera